Mikrofoni kronoloogia

Mul on vannitoas shampoon.  Sama firma, mis mul on olnud juba aasta. Ja selle shampooni kõrval on palsam. Pudelilt sarnane, peaaegu rahuldav konsistents ja meeldiv lõhn. Ma teen pea märjaks, panen shampooni. pesen… loputan…. palsam…loputan ja vsjooo! Valmis. Pärast kammin sirgu ja sellest piisab.

Mikrofonil on vannitoas shampoon. Ja palsam ja pähe jäetav balsam ja sheavõi ja avokaadoõli ja kookosõli ja niisutav pusakreem jne.

Mikrofoni hooldus on olnud raketiteadus. Kuna tema juuksed on pidevas muutumises ning puudub ühtne valem nende eest hoolitsemiseks. Vahel ma ei mõista juuste kulgu, nende valitud trajektoori. See eirab füüsikaseadusi ja gravitatsiooni. Mind ei lohuta ka see,et need on veel beebijuuksed ning kõige hullem on veel ees.

AGA ma olen arenemisvõimeline ( osades valdkondades) ning leiutan, kombineerin ning katsetan. Sest meelekindlus viib sihile!

Mikrofoni kronoloogia:

Mikrofon sündis vihmasel veebruarikuu päeval. Juustega.

” Mulle nii meeldis teda pesta. Nagu parukaga last peseks!” lausus õde ja ulatas mulle teki sisse pakitud Mikrofoni. Paistes, elus pettunud, kliima osas purunenud ootustega ja õnnetu. Siiski tagant kuni õlgadeni sirgete juustega. Need olid head ajad. Piisas vaid soojast  veest ja vannist.

Mikrofoni sünd

Pidevast magamisest ja pikutamisest keerdusid mikrofoni otsad kurjakuulutavalt ülespoole.

2

Kuid mina, oma utoopiliste unistustega loodsin ( mingil seletamatul põhjusel) et ehk jäävad nad sirgu. Ma astusin loodusjõudude vastu ning kasutasin sukka. Sukk märgade juuste peale ja ilus SIRGE potisoeng oli garanteeritud.

3 kuud

… Jumalaga ei mängita ja mis peab tulema see tuleb. Mikker hakkas välja lööma ning ei aidanud ei ussi ega püssirohi… või minu sukapüksid..

3

Sellele järgnes ajutine nõrkushetk, mil loobusin igasugusest katsest neid juukseid kuidagi kontrollida ja mõistsin,et tema juustel on oma elu. Mikker süvenes…

4

Kuni viimaks oli ilus ühlane kräsu, mida ei tohtinu kammida. Vastasel juhul meenutas soeng kolhoosinaist, kes oli teatrisse teel. Pehme, kohev ja maailmatu suur!

5

Shampoonid, palsamid, sheavõid ja erinevad õlid hiljem oleme jõudnud rahuldava tulemusieni. ( Ajutine staadium)

6

****

Siin maailmas on universaalseid seaduspärasusi. Näiteks gravitatsioon. Ja on ka neid, kes seda eiravad. Mikrofon. Mõned seadused ei ole lihtsalt kõigile täitmiseks… Kui sa oled väike ja karvane siis sulle tehakse erand.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

