Meie kodu füüsikalised seadused

Meie majas on teatavad asjad konstantse väärtusega. Näiteks pesukorvi sisu. Mitte kunagi ei ole korv tühi või isegi mitte ääreni täis. Ta on alati ja igal tingimusel ülevoolavalt punnis. Pesed hunniku pesu ära ja täpselt sama suur hunnik tekib sinna ka juurde. Varieerub vaid värvivalik.

Teine püsiv konstant on segadus. Koristamine ei anna erilisi tulemusi seni, kuni Mikrofon omab kapiuste lahtitegemis oskust. Seega on mul kolm varianti:

Variant A : Panna Mikrofon ketti

Variant B: Müüa maha kõik asjad ja kapisisu ning elada paljalt. Süüa ei tee, pesemas ei käi ja riideid ei osta.

Valik C: Kohaneda antud olukorraga

Kui ahvatlevad ka kaks esimest varianti ei tundu pean valima siiski kolmanda ja seda puhtalt sellel kaalutlusel,et esimesed kaks tooks mulle palju juriidilist pahandust.

Sellepärast ma olen kohanenud. Ma olen kohanenud sellega, et ma ei tea alati kus mu juuksehari on. Nüüd oskan ka ilma kammimata “teha näo” et ma olen ennast hommikul kasinud.

Ma tean,et enne kui ma lähen välja pean kontrollima oma rahakotti ja vaatama, kas bussipilet veel alles on. See lausa helendab seal ja karjub:” VÕTA MIND VÄLJA! VÕTA MIND VÄLJA! NÄRI MIND ÄRA! ” Muidugi nii vaikselt,et ainult Mikrofon seda kuuleb.

Olen kursis,et alati kui ma pesema lähen ei pruugi shampoon ja dushigeel seal olla. Sellisel juhul on mul alati vannitoas ka lisapudel. Kõrgel ja kättasaamatus peidukas.

Ma tean,et enne uinumist tuleb teki alla vaadata ja korjata sealt välja mänguasjad, pudelid, pastakad ja muu varandus. Sest hommikul on need esimesed asjad, mis üles leitakse ja millega sinu pea peal ka kohe löömisoskust harjutatakse.

Tean,et D-vitamiini pudelil on jalad ja ta kipub pidevalt kuskile ära jalutama. Seetõttu ostsin ma kaks pudelit ja panin nad erinevatesse kohtadesse.

Kõige selle keskel kipuvad ka mõned asjad tahaplaanile jääma. Ja need ununenud asjad moodustavad aja jooksul uusi asju. Näiteks minu väsinud ja tööst vaevatud külmkapp sai insuldi ja lõpetas äkitselt töö. Ma teadsin,et ma pean need tomatid ja vorsti sealt välja võtma aga aega on ju selle kiire asjaga. Surnud külmkapist sai keemialabor  kus tomat kasvatas endale kasuka ning vorst tõmbus krimpsu. See oli ka omamoodi kasulik, kuna see andis mulle teatava ajataju. Kell liigub meie jaoks liiga kiiresti,et seda jälgida.

Kõige selle virr-varri keskel on ka asju, mis on pidevas muutumises. Näiteks minu wc paber. See on Mikrofoni omamoodi käsitööprojekt.  Algselt tuleb see ilusas kilepakendis ja väikeste rullidena.Aja möödudes saab sellest imepeenike valge udu, mida siis mööda ruume laiali tassitakse. Vahel ka lihtsalt üks pikk riba koridori põrandal. Kui ta tunneb eriti suurt disainitungi, siis juhtub ka,et kõik 10 rulli saavad endale uue oleku. Enamasti saab neist üks suur abstraktne pall kust ma siis ülejäänud 30 päeva vetsus käimiseks tükke murran.

Kuid ta on multitalent ja vahel, kui tal on tuju, annab ta inimestele uusi nimesid. Näiteks on minu telefonis Ada uueks nimeks ..jj. Ada2. Kerlist on saanud K.pqqqrli jne.

Pean tunnistama,et on äärmiselt raske elada koos sellise kunstniku hingega, kes päevast päeva soovib midagi luua, vanu asju lammutada või ebaõnnestunud teoseid ära süüa.

Ellujäämiseks on tõesti vaid üks viis. Kohaneda. Kohaneda selle pidevalt muutuva keskkonnaga ja loota,et säilib kasvõi kübeke kainet mõistust… Vähemalt seni, kuni Sara on 18. Siis võin mina abstraktseid palle voolida ja tema on see, kes wcpaberi “tolmuga” pissil peab käima…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Meie kodu füüsikalised seadused

  1. Ada says:

    Selle pärast tulebki endale alatasa korrutada, et see on vaid ajutine, et nad kasvavad sellest välja ja et ühel heal päeval peavad nemad samu asju läbi elama nii oma laste kui ka seniilsete emmede näol. Me võime vabalt üheksakümnesena üksteisel külas käia ja aidata üksteisel telekapulte külmkappi tõsta, oma varandusi voodi, teki ja padja alla peita, minna käsikäes keset detsembrit hommikumantli ja susside väel õue jalutama minna ja nii oma lapsi hulluks ajada

Leave a Reply

